درباره ما

لوگو کامل نسخه موبایل
لوگو کامل کراکن کامپیوتر

خط شکن باشید؛ درست مثل یک کِراکِن

“کراکن کامپیوتر” تنها یک فروشگاه نیست! بلکه نهالی است کاشته شده توسط حرفه ای ها و برای حرفه ای ها.

تیمی خبره که دغدغه خودشان پیشبرد اهداف مرتبط با گیمینگ بوده و آنچه اکنون پیش روی شماست از دل یک سفر و تجربه باور نکردنی چندین ساله به بیرون آمده است.

جنگنده در حالت تعقیب یک بشقاب پرنده
زمین بازی بعدی

زمین بازی آماده است…

نیاز به سرگرمی و تکامل یکی از نیازهای مهم انسان و البته دنیای مدرن است که هر کس به میزان خواسته خود سعی در رفع آن دارد. بشر از زمان پیدایش همیشه با این نیاز دست و پنجه نرم کرده و از راه های مختلف سعی در رفع آن داشته است. البته در تاریخ معاصر و مخصوصا در چند دهه گذشته نیاز به سرگرمی با ورود بشر به زندگی دیجیتال به مرحله جدیدی رسیده است که شاید لذت بخش ترین فرم آن در طول تاریخ باشد. در اینجا کراکن کامپیوتر به میدان می آید تا به تکامل یافته ترین شکل ممکن به این مقوله پاسخ دهد.

“کراکن کامپیوتر” با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش و خدمات کالاهای گیمینگ، انواع لپ تاپ و البته قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی، امروزه مفتخر است که قدرتمندتر از همیشه با همراهی کادر خبره و خلاق خود توانسته به یکی از قطب های فروشگاه های اینترنتی در کشور تبدیل شود. با کمی گشت و گذار در سایت با تنوعی بروز از کالاهای دیجیتال روبرو خواهید شد، که سعی شده تا حد ممکن با ارائه بهترین خدمات و قیمت های رقابتی طیف وسیعی از خواسته های کاربران عزیز را پوشش دهد. از بروزترین کنسول های بازی دنیا گرفته تا بهترین قطعات کامپیوتر، لپ تاپ، لوازم جانبی و البته  کامپیوترهای گیمینگ و فوق حرفه ای که به انتخاب شما و با عشق و علاقه توسط تیم خبره “کراکن کامپیوتر” اسمبل می شوند.

پنجره ای رو به آینده

مجموعه کراکن کامپیوتر با هدف رضایت حداکثری مشتری و با ایجاد حس رقابتی در بازار، قصد بهبود بازار حوزه فناوری و سرگرمی را داشته و در این راستا با ارائه کالاهای اورجینال و با کیفیت، قیمت های کاملا رقابتی و متمایز که قانون حداقل سود در آن رعایت شده و در نهایت با خدمات و تولید محتوای شایسته برای کاربران ایرانی، اقدام برای ایجاد یک فرهنگ سازی حرفه ای و در کلاس جهانی را در دستور کار خود قرار داده است.

ما در اینجا همیشه و در همه حال در حال کشف ایده ها و نوآوری های جدید هستیم و این مهم یکی از اولویت های “کراکن کامپیوتر” در طول بیش از 10 سال فعالیت خود می باشد. خلق نوآوری و ارزش در تلاش برای هر چه بهتر کردن تجربه کاربر بوده و در جهت بهبود روزافزون وضعیت کنونی می باشد.

در همین راستا تیم ما نهایت تلاش خود را می کند تا مشتریان عزیز با اطمینان خاطر و بدون کوچکترین دغدغه ای، در محیطی آرام و امن نسبت به خرید خود اقدام نمایند.

فلش دوطرفه

اهداف و ارزش های ما

  • حصول اطمینان از ارائه بهترین و بروزترین سرویس ها به مشتریان؛
  • پاسخ گو بودن و پشتیبانی مطمئن؛
  • فروش کالاهای اصل با گارانتی معتبر و قیمت های رقابتی؛
  • تلاش بی وقفه برای حفظ آرامش کاربر تا زمانی که با ماست؛
  • همیشه در حال پیشرفت، حفظ پویایی و خلق ایده و نوآوری های نو؛
کامپیوتر قدیمی

و در نهایت…

مجموعه “کراکن کامپیوتر” با فروش کالای اورجینال و دارای ضمانت و داشتن مجوزهای لازم از ارگان های مربوطه، همواره تلاش کرده تا با فراهم کردن بستر لازم، نیاز اساسی کنونی انسان در زندگی مدرن و مقوله سرگرمی که همان ارتباط کامل، زنده و فعال با دنیای گیمینگ و تکنولوژی می باشد را فراهم کرده و با تکیه بر دانش و خدمات و تولید محتوای حرفه ای خود قصد دارد تا به اصلی ترین ورودی و دروازه شما به سوی دنیای جذاب و پر از ماجراجویی “دیجیتال و گیمینگ” بدل شود و در راستای تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

با تقدیم احترام فراوان – تیم کِراکِن کامپیوتر

 

هم چنین ما در بستر شبکه های اجتماعی با محتوای متمایز خود با شما هستیم.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.