راهنمای ثبت نام و خرید - قوانین و مقررات

راهنمای ثبت نام:

با ورود به بخش ثبت نام فقط کافی است اطلاعات خواسته شده را وارد کرده تا ما یک کد تائید برای شما ارسال کنیم. ثبت نام از طریق ایمیل یا شماره تلفن همراه به راحتی قابل انجام است و تنها در چند گام کوتاه ثبت نام شما در کراکن کامپیوتر نهایی می شود. پیشنهاد می شود بعد از ثبت نام، اطلاعات کاربری خود از قبیل آدرس ها و موارد لازم برای پروفایل کاربری را تکمیل نمایید. البته لزومی برای این کار وجود ندارد و امکان اینکه به راحتی اطلاعات تکمیلی را هنگام خرید و در مرحله تسویه حساب برای ما ارسال کنید، کاملا میسر می باشد.

– هر کاربر در پروفایل خود با  گزینه های متعددی مواجه می شود که در اینجا به مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

  • سفارش ها: در این بخش تمام سفارش های ثبت شده از قبیل تکمیل شده ها یا در حال تکمیل برای شما قابل رویت است.
  • آدرس ها: در این قسمت می توانید آدرس های خود را ویرایش و آنها را مدیریت کنید.
  • نقد و نظرات: نقد ها و نظرات شما در سایت در این بخش قابل مشاهده است.
  • لیست علاقه مندی ها: اگر محصولی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کرده باشید تا در فرصت و قیمت مناسب اقدام به خرید آن نمائید، آن محصول در اینجا قابل نمایش می باشد.
  • پیگیری سفارش: در این منو با وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید سفارش خود را پیگیری کنید. پیگیری سفارش از منوی ” سفارش ها ” نیز قابل انجام است.
  • جزئیات حساب: این صفحه اطلاعات کاربری شما را شامل می شود. می توانید آنها را در صورت نیاز به راحتی ویرایش کنید.

توجه: شماره تلفن و ایمیل ثبت شده توسط کاربر، راه ارتباط بین ما و شما است. بنابراین لطفا از پاسخ گویی و صحت موارد فوق اطمینان حاصل نمائید.

راهنمای خرید:

برای خرید تنها کافی است با کلیک بر روی ” افزودن به سبد خرید ” و وارد کردن تعداد دلخواه از محصول مورد نظر، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. توصیه می شود قبل از خرید اقدام به ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود نمائید. البته در غیر این صورت نیز مشکلی از این بابت وجود ندارد و می توانید در هنگام ثبت نهایی سفارش و تسویه حساب نیز به حساب کاربری خود وارد شوید.

با ورود به سبد خرید، کالا هایی که به سبد خرید خود افزوده اید قابل مشاهده است. می توانید تعداد آنها را کم یا زیاد کرده یا به طور کلی از سبد حذف نمائید. اگر برای آن محصول خدماتی (برای مثال ارسال رایگان یا کالای هدیه) در نظر گرفته شده باشد، در همین جا قابل مشاهده است. با کلیک بر روی ” ادامه جهت تسویه حساب ” به مرحله بعد وارد شوید. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و انتخاب گزینه های پرداخت و ارسال مورد نظر خود می توانید به مرحله پرداخت رفته و سفارش خود را نهایی کنید.

• موجودی محصولات در همه حال در کراکن کامپیوتر بروز می باشد. با این همه اما این امکان وجود دارد بعد از ثبت سفارش مشتری، به دلیل بروز یک خطای کوچک موجودی آن کالا به اتمام رسیده باشد. در این صورت کراکن کامپیوتر اقدام به عودت وجه سفارش نموده یا مشتری می تواند کالای دیگری جایگزین نماید.

• در صورت بروز هر گونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش تومانی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای کراکن کامپیوتر محفوظ است. از این رو کراکن کامپیوتر در سریع ترین زمان اقدام به عودت وجوه دریافتی به حساب اعلام شده توسط مشتری نموده و کاربران عزیز با ورود به کراکن کامپیوتر می پذیرند از این موضوع آگاه بوده و در این مورد ادعایی نخواهند داشت.

• افزودن یک محصول به سبد خرید به معنای رزرو آن محصول برای مشتری نمی باشد. تنها در صورت ثبت نهایی سفارش و  پرداخت، سفارش پردازش شده و برای مشتری ارسال خواهد شد.

• کراکن کامپیوتر دارای شعبه فروش و خدمات پس از فروش دیگر نمی باشد. تمام خدمات مرتبط با نام تجاری ” کراکن کامپیوتر ” تنها از طریق آدرس اینترنتی www.krakencomputer.ir قابل انجام و دریافت می باشد.

شیوه های ارسال کالا:

کراکن کامپوتر برای رفاه حال مشتریان عزیز انواع روش های ارسال کالا را برای شما تدارک دیده است که بر اساس روش انتخابی و میزان مسافت ارسالی، زمان رسیدن کالا متفاوت می باشد. در نظر داشته باشید تمام تلاش تیم ما در بخش ارسال، در جهت هر چه سریع تر رسیدن سفارش به دست شما می باشد. زمان  رسیدن سفارش به دست مشتری به تفکیک شرکت های حمل کننده به صورت زیر است:

  • ارسال از طریق پست پیشتاز بین 3 تا 7 روز کاری پس از تکمیل سفارش
  • ارسال از طریق تیپاکس ببین 1 تا 3 روز کاری پس از تکمیل سفارش

درب منزل تحویل مشتریان عزیز خواهد شد.

– ارسال از طریق تیپاکس و باربری به صورت پس کرایه می باشد.(هزینه حمل و نقل در مقصد از خریدار اخذ می گردد)

– درمورد کالاهایی مانند سیستم های کامپیوتری، به دلیل وجود برخی پیچیدگی ها و رفتار کمال گرایانه دپارتمان اسمبل مجموعه در این مورد مانند مراحل اسمبل، تضمین کیفیت و موارد دیگر، ارسال بین 5 تا 7 روز کاری به طول خواهد انجامید. روش ارسال کیس های اسمبل شده از طریق باربری خواهد بود.

– متناسب با کالای خریداری شده و روش ارسال انتخاب شده، هزینه ارسال به صورت اتوماتیک حساب شده و به فاکتور اضافه می گردد.

– در صورت مشاهده آسیب فیزیکی به مرسوله از تحویل گرفتن آن از شرکت های حمل و نقل کالا خودداری فرمائید. در صورت تحویل گرفتن کالای آسیب دیده از شرکت تحویل دهنده، کراکن کامپیوتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال این موضوع عهده دار نمی باشد.

– برای پیگیری سفارش می توانید از طریق منوی پیگیری سفارش در پروفایل کاربری یا تماس با کارشناسان ما اقدام نمائید.

– هم چنین می توانید جهت پیگیری مرسوله های ارسال شده از طریق اداره پست از این لینک و هم چنین جهت پیگیری مرسوله های ارسال شده از طریق تیپاکس از این لینک اقدام فرمائید.

– در صورت تصمیم به تغییر در روش ارسال، حتما قبل از ارسال سفارش توسط کراکن کامپیوتر مراتب را به اطلاع کارشناسان پشتیبانی برسانید.

– در صورت مشاهده مغایرت در کالای ارسالی با کالای سفارش داده شده، حداکثر ظرف 24 ساعت و قبل از انجام هر کاری موضوع را به اطلاع کارشناسان فروش و پشتیبانی کراکن کامپیوتر برسانید.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی از قبیل هتل، باشگاه، رستوران و … امکان پذیر نمی باشد.

– ارسال کالا در روز های کاری و قبل از ساعت 12 انجام می شود.

شیوه های پرداخت:

بعد از تکمیل اطلاعات مورد نیاز برای ارسال سفارش مشتریان گرامی، به مرحله آخر یعنی پرداخت وجه خواهیم رسید.

در این مرحله دو روش برای پرداخت وجود دارد:

  1. پرداخت آنلاین از طریق درگاه امن پرداخت بانک سامان
  2. پرداخت از طریق واریز وجه به حساب های معرفی شده در زیر

بانک ملت:

شماره حساب 5406622351

شبا IR140120010000005406622351

_____________________________________________

بانک ملی:

شماره حساب 0109871252002

شبا IR620170000000109871252002

_____________________________________________

بانک کشاورزی:

شماره حساب 968590941

شبا IR090160000000000968590941

_____________________________________________

کلیه حساب ها به نام ” همایون پورعلی ” می باشند.

– توجه داشته باشید بعد از پرداخت از روش واریز وجه، حتما تصویر فیش واریزی به همراه شماره سفارش را از طریق واتساپ و تلگرام برای ما ارسال کنید.

اکانت پشتیبانی کراکن کامپیوتر با شماره 3339 180 0938 در شبکه های اجتماعی قابل دسترسی است. (در ساعات کاری)

– لازم است قبل از واریز وجه به روش آنلاین، رمز پویای متصل به حساب خود را فعال کرده باشید.

سیاست حفظ حریم شخصی:

کراکن کامپیوتر حافظ منافع و اطلاعات کاربران گرامی بوده و با استفاده از تکنیک های امنیتی بروز و پیشرفته از تمام اطلاعات کاربران محافظت کرده و تحت هیچ شرایطی اجازه استفاده سوء از اطلاعات کاربران عزیز  را  نمی دهد. هم چنین  کاربران  گرامی  نیز  باید  به  حقوق  فروشگاه کراکن  کامپیوتر  احترام  گذاشته  و  به  هیچ  عنوان  اجازه استفاده از علائم تجاری ثبت شده، نام ها، ابزارها، علائم و طراحی های گرافیکی، لوگو ها، آیکون ها، کاور و طراحی های صورت گرفته و به طور کلی تمامی محتوا و متون موجود در سایت را ندارند. عناوین خدمات ارائه شده در سایت در انحصار کراکن کامپیوتر بوده و هر گونه استفاده غیر مجاز از محتوای سایت پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

استفاده  از  محتوا، مقاله، اخبار، ویدئو ها،  تصاویر، فایل های  صوتی  و   موارد   مشابه  دیگر   که  توسط   تیم  تولید   محتوای  ما  برای  بخش  بلاگ  و   با  زحمت فراوان  تولید  شده  است  کاملا    انحصاری  بوده   و در  اختیار  ” کراکن کامپیوتر ” می باشد. استفاده از این قبیل موارد با اهداف تجاری غیرقانونی و ممنوع بوده و فقط با اهداف غیرتجاری و با ذکر منبع و کسب اجازه قابل استفاده می باشد.

شرایط و قوانین مرتبط با مرجوع کردن کالا:

• اول از همه در مورد درخواست مرجوعی وجه از طرف مشتری لازم است که کاربران عزیز شماره کارت بانکی به نام خود را در حساب کاربری خود وارد کرده و تأیید نمایند. کراکن کامپیوتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال انتقال وجه به حساب های اشتباه نداشته و وجه صرفا به شماره حساب اعلامی مشتری در حساب کاربری عودت داده خواهد شد.

• مسئولیت های قانونی از قبیل مسدودیت حساب، مالیات و غیره که روی حساب شخصی معرفی شده از طرف مشتری به هر دلیلی احتمال اجرا دارد، کاملا بر عهده مشتریان گرامی می باشد و کراکن کامپیوتر در این مورد مسئولیتی عهده دار نیست.

• ” کیس های اسمبل شده ” شامل سرویس مرجوع کردن کالا نمی شوند.

• در تمام موارد لازم است تمامی متعلقات کالا به صورت سالم به همراه فاکتور به کراکن کامپیوتر ارسال شود.

•  قبل از ارسال هر گونه مرسوله ای هماهنگی با خدمات پس از فروش کراکن کامپیوتر الزامی می باشد.

روند رسیدگی به درخواست مرجوع کردن کالا:

  1. پس از دریافت کالا، کارشناسان ما دلیل مرجوعی کالا که توسط مشتری اعلام شده است را بررسی می کنند.
  2. پس از بررسی، درخواست مرجوعی بر اساس شرایط و قوانین تأیید شده یا رد می شود.
  3. در صورت رد درخواست مرجوعی، تمامی هزینه ها از قبیل ارسال و دریافت کالا بر عهده مشتری می باشد.
  4. هم چنین در صورت رد درخواست مرجوعی، کالا برای مشتری پس فرستاده می شود و در صورت عدم دریافت کالا از سوی مشتری، کلیه مسئولیت های مرتبط با این موضوع از قبیل مفقود شدن یا هر گونه زیان دیگر بر عهده مشتری بوده و کراکن کامپیوتر هیچگونه مسئولیتی پذیرا نیست.

– به درخواست استرداد کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کراکن کامپیوتر، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بنابراین قبل از هر اقدامی با ما ارتباط برقرار کنید.

خدمات و قوانین مرتبط با سرویس استرداد سفارش در ادامه شرح داده می شود.

شرایط 7 روز ضمانت بازگشت کالا:

– هر گونه ایراد فنی کالا باید نهایتا تا 7 روز پس از دریافت کالا به اطلاع کارشناسان خدمات پس از فروش برسد.

– این ضمانت تنها در صورتی قابل قبول و اجرا می باشد که تمامی متعلقات کالا از قبیل کارتن و متعلقات جانبی دیگر به طور کامل سالم بوده و به صورت کامل به کراکن کامپیوتر ارسال شوند.

– برچسب زدن، نوشتن عبارات، پاره یا مخدوش کردن و هر گونه آسیب فیزیکی به کالا، متعلقات و کارتن آن، امتیاز استفاده از این خدمت را برای مشتری از بین خواهد برد و کالا به همان صورت برای مشتری پس فرستاده خواهد شد. در این صورت بدیهی است که کلیه هزینه ها بر عهده مشتریان گرامی می باشد.

– این سرویس ایرادات فنی و ظاهری مرتبط با کالا و متعلقات آن از قبیل شکستگی، خط و خش و مانند آن که در اثر استفاده نادرست از کالا پس از تحویل ایجاد شود را شامل نمی شود. مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی نادرست، نصب و راه اندازی غیر اصولی، تنظیمات اشتباه، کاربرد غیر معمول و استفاده اشتباه از کالا (مطابق دفترچه راهنمای محصول) مصداق استفاده نادرست از کالا می باشد.

• در مواردی که کالا شامل گارانتی از طرف شرکت های گارانتی کننده سراسری می باشد، کلیه خدمات پس از فروش بر عهده شرکت گارانتی کننده می باشد. کارشناسان خدمات پس از فروش کراکن کامپیوتر با ارائه کلیه خدمات، راهنمایی ها و کمک های لازم در این مورد، تا حل شدن مشکل در کنار مشتریان عزیز خواهند بود.

• در صورتیکه که مشتری بعد از تحویل گرفتن کالای خریداری شده متوجه آسیب دیدگی و ایراد ظاهری و فیزیکی در کالا شود، باید مراتب حداکثر تا 24 ساعت به کارشناسان ما اطلاع داده شود. هم چنین کارتن و جعبه اصلی به همراه متعلقات کالا در این مورد باید بدون آسیب نگهداری شده و از نوشتن و برچسب زدن و مخدوش کردن متعلقات کالا و جعبه آن جدا خودداری شود. در غیر این صورت این سرویس قابل اجرا نخواهد بود.

• در تمام موارد مرتبط با بازگردانی کالا، پس از تأیید کارشناسان مبنی بر ارسال کالا به خدمات پس از فروش کراکن کامپیوتر، حتما ایراد و مشکلات محصول خریداری شده را روی یک برگه جداگانه به صورت خوانا و کامل شرح داده و به همراه محصول ارسال کنید.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل:

– از تحویل گرفتن مرسوله آسیب دیده فیزیکی خودداری نمایید.

– در صورت تحویل گرفتن این نوع مرسوله، تمام تبعات بر عهده مشتری می باشد.

– هر گونه حادثه و آسیب دیدگی که در هنگام حمل و نقل به کالا وارد شود، بر  عهده شرکت حمل کننده کالا می باشد. کراکن کامپیوتر تمام مرسولات را برای تضمین ایمنی با بسته بندی استاندارد و در سلامت فیزیکی کامل ارسال می کند.

شرایط گارانتی:

• کالا های عرضه شده در کراکن کامپیوتر دارای گارانتی های معتبر بوده و در صورت در دسترس نبودن گارانتی در یک کالای خاص، مراتب در صفحه محصول به اطلاع کاربران گرامی خواهد رسید.

• برای استفاده از گارانتی باید کارت گارانتی کالا را نگهداری کرده و از مخدوش و پاره کردن کارت گارانتی و هولوگرام خودداری نمایید. هم چنین مشخصات کالای خریداری شده را با مشخصات اعلام شده روی کارت گارانتی تطبیق دهید.

• گارانتی محصولات خریداری شده از کراکن کامپیوتر که دارای گارانتی اصلی و سراسری می باشند بر عهده شرکت گارانتی کننده است.

• لازم است برای ارسال کالا به منظور دریافت خدمات پس از فروش به شرکت گارانتی کننده با آن شرکت هماهنگ شوید.

• به موارد ابطال گارانتی در کالاهای مختلف دقت نمائید. در صورت بروز هر کدام از موارد کالا از گارانتی خارج خواهد شد.

• جهت ارسال هر گونه کالا به خدمات پس از فروش کراکن کامپیوتر، حتما 24 ساعت قبل از ارسال مراتب را به کارشناسان ما اطلاع دهید. از پذیرفتن کالاهای ارسال شده به هر دلیل قبل از اطلاع قبلی، معذوریم.

• مراجعه به افراد و مراکز غیرمجاز برای تعمیر و عیب یابی کالای دارای گارانتی به هر دلیل، باعث ابطال گارانتی محصول خریداری شده خواهد شد.

• کراکن کامپیوتر و شرکت های گارانتی کننده هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده روی محصولات ندارند. بنابراین قبل از ارسال کالا به مراکز گارانتی، از اطلاعات خود پشتیبان گیری نمایید. حفظ اطلاعات شخصی، نرم افزاری و سیستم عامل بر عهده خریدار می باشد.

• اشکالات نرم افزاری شامل گارانتی نمی شود و هزینه خدمات در این زمینه از مشتری اخذ خواهد شد.

انصراف از خرید:

• در زمان پردازش سفارش، اگر مشتری از خرید خود منصرف شود بایستی مراتب را قبل از ارسال کالا به مشتری به اطلاع کارشناسان کراکن کامپیوتر برساند.

• بعد از ارسال و تحویل کالا، مشتریان گرامی باید انصراف از خرید را ظرف حداکثر 24 ساعت به اطلاع کارشناسان کراکن کامپیوتر برسانند. مازاد بر این زمان شامل این سرویس نخواهد بود.

• در صورتی انصراف از  خرید  قابل قبول  است که  هیچ  گونه دخل و تصرفی در  کالا  از  قبیل   باز  کردن  و  مخدوش  کردن  بسته بندی اولیه، باز کردن  و مخدوش کردن  پلمپ ها، جدا کردن  و مخدوش  کردن    برچسب ها و حتی نایلون روی جعبه صورت نپذیرد. در غیر این صورت این سرویس قابل انجام نبوده و باطل می باشد.

• در صورت ارسال کالا با عنوان ” انصراف از خرید ” به کراکن کامپیوتر، مشاهده هر گونه دخل و تصرف در کالا و متعلقات آن به صورت شرح داده شده در بالا، باعث استرداد کالا به مشتری می گردد. تبعات ناشی از نپذیرفتن کالا توسط مشتری و ضرر و زیان و هزینه های ارسال و دریافت کالا کاملا بر عهده مشتریان عزیز خواهد بود.

• این سرویس تنها متعلق به مشتری و مصرف کننده کالا می باشد. سفارش یک کالا به تعداد، شامل حق انصراف از خرید نمی باشد زیرا مغایر با هدف مصرف کنندگی است.

• هزینه ارسال به کراکن کامپیوتر بر عهده مشتری می باشد.

• اگر سفارش مرتبط با این سرویس دارای هدیه نیز باشد، استرداد هدیه به همراه کالای اصلی الزامی می باشد.

• کیس های اسمبل شده شامل این سرویس نمی شوند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.